Elsk mig igen (2012) Download Fuld

Fuld film streaming Elsk mig igen i high definition-format. Fuld streaming Elsk mig igen i HD-kvalitet. Spille streaming Elsk mig igen i HD-video. Online streaming Elsk mig igen i HD-format. Spille film Elsk mig igen i bedste video format.


Du kan forstå samlede beskrivelse af Elsk mig igen nedenfor:
  • Original titel : The Vow
  • Film titel : Elsk mig igen
  • År for film : 2012
  • Genrer af film : Drama, Romantik,
  • Status for film : Released
  • Udgivelsesdato for film : 2012-02-10
  • Virksomheder af film : Spyglass Entertainment, Screen Gems,
  • Landene i film : United States of America,
  • Sprog af film : English,
  • Varighed film : 120 Min
  • Gennemsnitlig stemme af film : 6.6
  • Youtube ID film : 8swF2-R6X9A
  • Oversættelse af film : EN,IT,DE,SV,ES,HE,TR,PT,FR,SR,BG,EL,RU,CS,DA,HU,FI,ZH,PL,NL,SK,HR,RO,
  • Aktører film :Sam Neill (Bill Thornton), Rachel McAdams (Paige), Lucas Bryant (Kyle), Channing Tatum (Leo), Jessica McNamee (Gwen), Dillon Casey (Ryan), Scott Speedman (Jeremy), Kristina Pesic (Lizbet), Tatiana Maslany (Lily), Jessica Lange (Rita Thornton)

1606389

Elsk mig igen er det bedste film skabt af Spyglass Entertainment, Screen Gems, som har en beskrivelse af filmen er "Hvad nu hvis din elskede pludselig ikke genkendte dig længere? Ville du vide, hvordan man vinder sin eneste enes hjerte igen? Paige og Leoer et ungt par, som er dybt forelskede. De kommer ud for en bilulykke, og mens Leo er uskadt, slår Paige hovedet kraftigt og får hukommelsestab. Da hun vågner efter længere tid i koma, er Leo som en fremmed for hende. Leo er nødt til at indse, at han har mistet sin elskede. Men han nægter at give op, så han beslutter sig for at forføre Paige, som om de mødtes for første gang. Hun må og skal elske ham igen.". Filmen er produceret med fremragende grafisk kvalitet, bedste øre sprænge lydkvalitet og størst bedste skuespillere.

Den gang jeg første finde om denne film er jeg ikke helt sikker hvis jeg h idé eller eventuelt ikke. Efter at have set det Jeg vil bruge at kommunikere hvor jeg virkelig sætter pris. Jeg yderst anbefaler denne film for folk, der måske din genre Drama, Romantik, . Måske ser det helt fri bare klikke indsende og tilmeld, du er i stand til at ser snesevis af nyeste filmtitler uden omkostninger.

... Se streaming Elsk mig igen i top kvalitet 1080p ....




Camera Department Manager : Rogier Stoffers, Producer : Jonathan Glickman, Director : Michael Sucsy, Writer : Marc Silverstein
Sikker, nu du kan se film forbundet med Elsk mig igen 100% længde og tilegne den url til dette flick Elsk mig igen i høj kvalitet.


Tags: coma, memory loss,

Share this article :

Send en kommentar

 
Support : Copyright © 2011. romance watch film - All Rights Reserved